Przejdź do głównej treści

Zastrzeganie kart

Zgubienie lub kradzież karty płatniczej to poważne zagrożenie dla Twoich środków finansowych. Dlatego tak ważne jest, aby jak najszybciej zastrzec kartę, aby uniemożliwić nieuprawnionym osobom korzystanie z niej.

W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać jej zastrzeżenia. Można to zrobić na kilka sposobów:

  • telefonicznie poprzez Infolinię Banku (tel.: +48 86 215 50 50),
  • telefonicznie, za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart (tel.: +48 828 828 828),
  • osobiście w placówce Banku,
  • za pośrednictwem portalu kartowego www.kartosfera.pl.

Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.

Podczas zastrzegania karty będziesz poproszony o podanie:

  • Numeru karty płatniczej
  • Danego osobistego (imię i nazwisko)
  • Informacji o okolicznościach zgubienia lub kradzieży karty

Pamiętaj!

  • Zawsze zgłaszaj zgubienie lub kradzież karty na policję.
  • Nie przekazuj nikomu numeru PIN do swojej karty.
  • Regularnie sprawdzaj historię transakcji na swoim koncie i zgłaszaj wszelkie podejrzane transakcje.

Zastrzeżenie karty w Banku to prosty i szybki sposób na zabezpieczenie swoich środków finansowych. Nie czekaj, aż będzie za późno!

Uwaga:

  • Powyższy tekst ma charakter informacyjny i nie stanowi porady prawnej.
  • W przypadku pytań dotyczących zastrzegania kart, prosimy o kontakt z infolinią Banku lub z pracownikiem placówki Banku.

Szanowni Państwo, w dniu 6 września 2025 r. Bank planuje prace informatyczne w związku z wdrożeniem zmian zaplanowanych przez Narodowy Bank Polski w ramach zmiany SORBNET2 na SORBNET3. W związku z pracami usługa Express Elixir będzie niedostępna dla Uczestników, a zlecane transakcje będą odrzucane. Dotyczy to także przelewów na telefon (BLIK MP2P). W Banku usługa będzie niedostępna w godzinach: 0:30-18:00.