Przejdź do głównej treści

Generali Mój Dom

    Generali Mój Dom to ubezpieczenie nieruchomości, które obejmuje ochroną nie tylko dom lub mieszkanie, ale również dom letniskowy, dom w budowie, piwnicę, garaże, a także elementy wyposażenia. Produkt jest skierowany zarówno do osób zamieszkujących daną nieruchomość, jak również do osób wynajmujących.

    Główne zalety ubezpieczenia

    • 2 warianty ubezpieczenia: Standard obejmujący 22 ryzyka i All Risk
    • szybka likwidacja szkód przy wykorzystaniu aplikacji mobilnej – do 5 dni roboczych
    • dodatkowa wypłata za utratę pamiątek rodzinnych (do 5 000 zł)
    • assistance i lokal zastępczy dla każdego klienta
    • ubezpieczenie zarówno budynku, jak i wyposażenia zawsze w wartości odtworzeniowej
    • brak limitów na szkodę w przypadku szkód przepięciowych
    • stała suma ubezpieczenia przez cały okres trwania umowy – wypłaty odszkodowania nie umniejszają sumy ubezpieczenia
    • zwrot utraconego czynszu, w przypadku zdarzenia, które uniemożliwi wynajmowanie lokalu, a tym samym ogranicza dochody wynajmującego
    • Torebka Plus – ochrona m.in. telefonu, laptopa, sprzętu fotograficznego od rabunku poza miejscem zamieszkania już za 5 zł rocznie
    • możliwość ubezpieczenia domu letniskowego lub garażu w innej lokalizacji w ramach jednej polisy

    Zakres ubezpieczenia

    Ubezpieczenia Generali Mój Dom chroni Twój majątek w 2 wariantach do wyboru:

    • Standard, gdzie zdefiniowaliśmy 22 ryzyka,
    • All Risk, w którym zdefiniowaliśmy wyłączenia i chronimy wszystko poza nimi.

    Dajemy również ochronę w ramach OC dla Ciebie i Twojej rodziny, Ochronę Prawną i Pakiet Torebka, gdy ulegniesz rabunkowi poza miejscem zamieszkania.

    test test test

    Przydatne informacje

    Instrukcje

    Instrukcja 1

    Szanowni Państwo, w dniu 6 września 2025 r. Bank planuje prace informatyczne w związku z wdrożeniem zmian zaplanowanych przez Narodowy Bank Polski w ramach zmiany SORBNET2 na SORBNET3. W związku z pracami usługa Express Elixir będzie niedostępna dla Uczestników, a zlecane transakcje będą odrzucane. Dotyczy to także przelewów na telefon (BLIK MP2P). W Banku usługa będzie niedostępna w godzinach: 0:30-18:00.