Przejdź do głównej treści

Aktualizacja Dowodu Osobistego

    Drogi Kliencie,
    Jeśli Twój dowód osobisty utracił ważność lub został wymieniony na nowy, prosimy o jego aktualizację w naszym systemie.

    Brak aktualnych danych będzie skutkować czasowym ograniczeniem lub zablokowaniem dostępu do rachunku do momentu ich uzupełnienia.
    Jak zaktualizować dane?
    • w dowolnej placówce naszego banku,
    • w bankowości elektronicznej poprzez specjalny formularz, który znajduje się w zakładka USTAWIENIA - MOJE DANE - DOWÓD OSOBISTY. 

    Dbajmy wspólnie o bezpieczeństwo – dziękujemy za terminową aktualizację danych. 

    Szanowni Państwo, w dniu 6 września 2025 r. Bank planuje prace informatyczne w związku z wdrożeniem zmian zaplanowanych przez Narodowy Bank Polski w ramach zmiany SORBNET2 na SORBNET3. W związku z pracami usługa Express Elixir będzie niedostępna dla Uczestników, a zlecane transakcje będą odrzucane. Dotyczy to także przelewów na telefon (BLIK MP2P). W Banku usługa będzie niedostępna w godzinach: 0:30-18:00.