Przejdź do głównej treści

Bankowość Internetowa

    Bankowość internetowa

    BS Nidzica Mobile to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej Banku Spółdzielczego w Nidzicy. Umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz. Cenisz swój czas, niezależność i mobilność? Wystarczy smartfon z aplikacją mobilną BS Nidzica Mobile, by w dogodnym momencie sprawdzić stan konta, dokonać przelewu, czy skontrolować wydatki. Korzystanie z aplikacji BS Nidzica Mobile jest bezpieczne - dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych.

    Skorzystaj ze wsparcia Twojego Banku Spółdzielczego, poznaj zalety aplikacji mobilnej BS Nidzica Mobile i przekonaj się jak łatwo zarządzać własnymi finansami.

    Instrukcje

    Aplikacje do pobrania:

    Aplikacja nPodpis zastępująca aplet Java służy do podpisywania operacji w serwisie IBF.

    Instalacja aplikacji odbywa się w dwóch krokach:

    I. Dodanie urządzenia w serwisie IBF

    • wybierz zakładkę Ustawienia – Parametry – Urządzenia;
    • kliknij w przycisk Dodaj urządzenie;
    • wpisz nazwę urządzenia i potwierdź przyciskiem Dalej;
    • wygenerowanym kodem uruchom pierwszy profil w aplikacji (czas ważności podany pod kodem).

    II. Uruchomienie aplikacji

    • Pobierz plik instalacyjny nPodpis, kliknij w Setup.exe i Zainstaluj;
    • Kliknij Załóż nowy profil;
    • Wpisz kod wygenerowany podczas dodawania urządzenia w serwisie IBF;
    • Wprowadź dwukrotnie hasło (hasło ustalasz sam, minimum cztery znaki).

    Szczegółowe informacje pod numerem telefonu:
    089-625-82-52, 089-625-82-58 (dla klientów indywidualnych)
    089-625-82-52 (dla klientów instytucjonalnych)
    lub w siedzibie Banku Spółdzielczego w Nidzicy przy ulicy Mickiewicza 3 oraz jego Oddziałach.

    Zeskanuj poniższy QR Kod lub otwórz sklep Google Play lub appstore.jpgwyszukaj BS Nidzica Mobile

                                                         

    Szanowni Państwo, w dniu 6 września 2025 r. Bank planuje prace informatyczne w związku z wdrożeniem zmian zaplanowanych przez Narodowy Bank Polski w ramach zmiany SORBNET2 na SORBNET3. W związku z pracami usługa Express Elixir będzie niedostępna dla Uczestników, a zlecane transakcje będą odrzucane. Dotyczy to także przelewów na telefon (BLIK MP2P). W Banku usługa będzie niedostępna w godzinach: 0:30-18:00.