Bankowość internetowa
BS Nidzica Mobile to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej Banku Spółdzielczego w Nidzicy. Umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz. Cenisz swój czas, niezależność i mobilność? Wystarczy smartfon z aplikacją mobilną BS Nidzica Mobile, by w dogodnym momencie sprawdzić stan konta, dokonać przelewu, czy skontrolować wydatki. Korzystanie z aplikacji BS Nidzica Mobile jest bezpieczne - dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych.
Skorzystaj ze wsparcia Twojego Banku Spółdzielczego, poznaj zalety aplikacji mobilnej BS Nidzica Mobile i przekonaj się jak łatwo zarządzać własnymi finansami.
Instrukcje
- Internet Banking dla Firm
- Internet Banking klienta indywidualnego
- Aplikacja nPodpis do obsługi certyfikatu
Aplikacje do pobrania:
Aplikacja nPodpis zastępująca aplet Java służy do podpisywania operacji w serwisie IBF.
Instalacja aplikacji odbywa się w dwóch krokach:
I. Dodanie urządzenia w serwisie IBF
- wybierz zakładkę Ustawienia – Parametry – Urządzenia;
- kliknij w przycisk Dodaj urządzenie;
- wpisz nazwę urządzenia i potwierdź przyciskiem Dalej;
- wygenerowanym kodem uruchom pierwszy profil w aplikacji (czas ważności podany pod kodem).
II. Uruchomienie aplikacji
- Pobierz plik instalacyjny nPodpis, kliknij w Setup.exe i Zainstaluj;
- Kliknij Załóż nowy profil;
- Wpisz kod wygenerowany podczas dodawania urządzenia w serwisie IBF;
- Wprowadź dwukrotnie hasło (hasło ustalasz sam, minimum cztery znaki).
Szczegółowe informacje pod numerem telefonu:
089-625-82-52, 089-625-82-58 (dla klientów indywidualnych)
089-625-82-52 (dla klientów instytucjonalnych)
lub w siedzibie Banku Spółdzielczego w Nidzicy przy ulicy Mickiewicza 3 oraz jego Oddziałach.
- Aplikacja BS Nidzica Mobile (Android) - przewodnik użytkownika
- Aktywacja Aplikacji mobilnej BS Nidzica Mobile
Zeskanuj poniższy QR Kod lub otwórz sklep Google Play lub
wyszukaj BS Nidzica Mobile