Przejdź do głównej treści

Sm@rt Wypłata

    Sm@rt Wypłata

    Sm@rt wypłata to funkcjonalność, która pozwala wypłacić pieniądze w bankomacie przy pomocy wygenerowanego kodu (z określonym czasem realizacji) bez konieczności użycia karty.

    • Funkcjonalność wypłaty z bankomatu bez użycia karty za pomocą kodu SMS
    • Komfort w wygodny sposób możesz przekazać gotówkę innej osobie
    • Bezpieczeństwo dostęp do wypłacanych środków ma osoba wyznaczona przez właściciela rachunku

    Jak to działa?

    • dyspozycję Sm@rt wypłaty klient banku składa za pomocą bankowości internetowej, aplikacji mobilnej BSNidzica Mobile lub pracownikowi w oddziale
    • w dyspozycji wskazuje kwotę i numer telefonu, na który przesłany zostanie SMS z unikalnym Sm@rt kodem. Kod jest ważny przez określony czas
    • odbiór gotówki następuje po wpisaniu Sm@rt kodu we wpłatomacie w Banku Spółdzielczym w Nidzicy przy ul. Mickiewicza 3.

    Dlaczego warto?

    • pomoc w obsłudze gotówki w placówkach, w których jest ograniczona lub wyłączona praca tradycyjnych kas
    • usprawnienie obsługi klientów i oszczędność czasu
    • bezpieczeństwo – każde zlecenie jest jednorazowe, ważne w określonym czasie i na określoną kwotę. Nie ma możliwości wykorzystania kodu ponownie
    • wygoda i nowoczesność – realizacja jednorazowych zleceń wypłat gotówki z bankomatów banków spółdzielczych bez wykorzystania karty

    Bezpieczeństwo przede wszystkim!

    Ze względu na bezpieczeństwo Sm@rt wypłata posiada ograniczenia:

    • wygenerowany kod jest ważny 30 minut.
    • limit pojedynczej wypłaty wykonywanej w bankowości elektronicznej to 500 zł.
    • min. kwota wypłaty 20 zł (nie można wprowadzić kwoty o nominałach 30 zł, 10 zł, mniej niż 10 zł, zablokowana została również możliwość wprowadzenia groszy).

     

    Szanowni Państwo, w dniu 6 września 2025 r. Bank planuje prace informatyczne w związku z wdrożeniem zmian zaplanowanych przez Narodowy Bank Polski w ramach zmiany SORBNET2 na SORBNET3. W związku z pracami usługa Express Elixir będzie niedostępna dla Uczestników, a zlecane transakcje będą odrzucane. Dotyczy to także przelewów na telefon (BLIK MP2P). W Banku usługa będzie niedostępna w godzinach: 0:30-18:00.